Onderweg naar Southampton, dag2 23april

23 april 2013 - Dordrecht, Nederland

Onderweg naar Southampton, dag 2                    (Temperatuur 11)                           23 april

Vanmorgen is iedereen ‘in de ban’ van het koffers pakken. Om 10.00u nog naar een lezing geweest van een dame, die het over de wel/geen dreiging van is Moslims in Europa had. Niets nieuws gehoord. De lunch hebben we met z’n zessen gebruikt in de Medina. De Bordeaux was totaal vol geboekt. Na de lunch nog even naar een optreden geweest van passagiers, die dachten ook wel te kunnen optreden. Na 20 minuten naar buiten gelopen. Niet om aan te horen. Daarna zijn we zelf ook maar aan het pakken geslagen. Viel nog niet mee. Uiteindelijk zat alles in koffers en tassen. Om 18.30u gewone tijd gegeten. Afscheid genomen van mensen om ons heen. En natuurlijk van onze twee obers en het meisje, dat voor de wijn heeft gezorgd. Lichtelijk emotioneel. ’s Avonds naar het laatste optreden van de Headliners geweest. Zoals gewoonlijk weer erg mooi. Daarna nog naar het Carmen Theater. Daar zongen drie dames. Ze hadden wel mooie stemmen, maar de nummers waren niet onze smaak. Naar de hut voor de laatste nacht. Morgenochtend moeten we voor 08.00u de hut verlaten. En om 09.15u van boord. Hopelijk gaat alles goed met de koffers. En staan de bussen voor ons klaar.