Huatulco deel 2

24 januari 2013 - Huatulco, Mexico

Ben al een half uur aan het proberen nog meer foto's te uploaden, maar hier in Mexico (cafeetje) heb ik wel een goede , maar zeer trage verbinding. Helaas dus weinig foto's. Maar ben al blij, dat we weer wat verhaaltjes konden plaatsen. volgende keer beter. We danken in ieder geval iedereen, die reacties hebben geplaatst tot nu toe. En hopelijk wordt het weer  bij jullie spoedig beter. Hier hebben wij in ieder geval niets te klagen. Nog geen druppel regen gezien. Gemiddeld zo rond de 28 graden. Vanmiddag moeten we om 15.30u weer aan boord zijn. Dan volgt weer een Sailaway party op het achterdek. (Hier is het nu tegen 14.00u)  Bij de volgende stop hopen we weer wat te laten weten. Lukt het niet, dan zal het zeker op 29 of 30 januari lukken vanuit SanFrancisco.  Groeten aan allen en blijf ons volgen..............

Juliska en Koos

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Wim en Ton:
    24 januari 2013
    We kijken telkens uit naar weer een nieuw verslag van het Aurora-leven. Houden zelf niet van hitte maar gezien de temperatuur hier buiten lijkt het toch heel aangenaam in de schaduw aan dek te zitten met een drankje en naar de oceaan te staren en glimlachend te denken: 'Ik hoef vandaag mijn ijsmuts niet op'. Maar na het weekend is het hopelijk snel afgelopen met de sneeuwrotzooi.
    Jammer dat Juliaantje zich nog niet zo lekker voelt. Ze moet wel op tijd opknappen want ze moet San Francisco onveilig maken with flowers in her hair. Wij gaan dan ook bloemen in ons haar doen. Wim heeft plek genoeg tussen z'n krullen.
    Ik zal nog even moeten zoeken maar dat zal wel lukken.
    Lekkere drankjes daar in Mexico maar schorpioenenjenever en wormenwhisky lijkt mij niks. Hou het wel bij Rivella puur.
    Groetjes en San Francisco voorzichtig en kijk uit want daar hebben ze ook touringcars.
    Wim en Ton.
  2. Riny & Ad:
    24 januari 2013
    het gaat wennen om in de ochtend om zeven uur de kranten te halen en ze daarna niet op de deurmat hiernaast te moeten plaatsen. De auto in de parkeergarage zal beslist geen koudje vatten, maar hij staat er maar roerloos te staan. Het is stil hier naast en bellen aan de deur heeft geen zien en al roep ik Koos, hij komt niet. Dus ik en de computer mis je ook. Juultje hangt de was te drogen aan de reling en verbrandt niet je gevoelig huidje. Geniet van elk moment, van deze prachtige , maar voor ons vermoeiende reis. Althans dat denken wij. Hartelijke groetjes en o ja, bedankt voor de kaart.
  3. Bert Veenstra:
    25 januari 2013
    Heel leuk om jullie op deze manier te volgen!
  4. Monique:
    25 januari 2013
    Wat een ervaringen zeg. Als jullie niet alles zo bijhouden weet je niet meer wat je allemaal beleefd hebt. Dan doen we wel een dia avond als jullie er weer zijn. Was vroeger in de nachtdienst ook al een groot succes. (Ahum). Bi
    Blijf genieten!!!!

Een dikke ijskus van ons. Gr. Monique.
  5. Jos en Fred:
    25 januari 2013
    Hebben jullie verslag en foto's bekeken. Wat een enorme ervaring. Gelukkig hebben jullie foto's zodat je thuis nog kan nagenieten en kan laten zien wat jullie beleefd hebben.
  6. Greetje:
    25 januari 2013
    Het duizelt mij al, die belevenissen laat staan wat er allemaal op jullie afkomt geweldig! En Juliska als je dadelijk in de bakermat van de flowerpower aankomt zul je je vast als een vis in het water voelen, daar is het allemaal begonnen tenslotte! En maar niet meer van die enge drankjes met ongedierte drinken dat scheelt misschien ook wel...
    En Monique wil je mij niet meer herinneren aan nachtdiensten gevuld met dia's ik ben gelijk weer getraumatiseerd!
    En jullie blijven ons op de hoogte houden van alle belevenissen, geniet je maar suf!
    xxx Greetje
  7. Bep en Fred:
    26 januari 2013
    Bedankt voor het reisverslag, we genieten op afstand mee.
    Julis beterschap !!!!!
    Veel plezier in San Francisco.
    groetjes Bep en Fred.
  8. De gans:
    28 januari 2013
    hallo Koos en Juul, fijn dat we in deze tijd jullie zo goed kunnen volgen, toen Phileas Fogg het in 80 dagen deed moesten we maar geloven dat het ook werkelijk gebeurde. het is steeds weer leuk om jullie verslagen te lezen en daardoor lijkt het ook of jullie niet zo ver weg zijn. geniet van alles en de foto's zijn prachtig. groetjes Wout en Louise
  9. Wendy:
    28 januari 2013
    Wat een leuke verhalen allemaal zeg! Ik volg alles op de voet. Fijn dat jullie het zo leuk hebben xx
  10. Jolanda van de Scheur:
    29 januari 2013
    Hi Koos en Juliska, het is zo leuk en boeiend om jullie levende reisverhaal op deze manier te kunnen mee beleven. Mooie foto's ook. Lekker blijven genieten van al dit moois. Bij ons is de sneeuw eindelijk weggeregend en zijn de temperaturen weer boven 0. Wat kun je na al die kou toch verlangen naar een vriendelijk zonnetje....en de lente......