Richting Muscat 1 april

1 april 2013 - Safaga, Egypte

Richting Muscat, Oman                                               (Temperatuur 26)           1 april

Vandaag gelukkig iets minder warm. Na het ontbijt in de zon gelegen/gezeten. En na de lunch de port presentatie gezien van Safaga. De eerste bestemming in Egypte op 10 april. In Safaga zelf is niet veel te doen. De meeste mensen zullen de excursie doen naar Luxor. In konvooi 3-1/2 uur heen en 3-1/2 uur terug. Wij zijn daar al uitgebreid geweest, tijdens het verblijf destijds voor mijn werk in Cairo. Wij blijven dus in Safaga aan boord. Lekker rustig als iedereen weg is. Na de presentatie zijn we naar het zwembad gegaan. IJsje gegeten.  Koos heeft gezwommen. Daarna nog wat gelezen. En een borreltje in de hut. En omgekleed voor Black Tie. Na het diner een optreden gezien van Helena Blackman. Ze zong musical nummers. Heeft een erg hoog stemmetje. We vonden het niet bijzonder. Morgenochtend zijn we om 09.30u in Muscat. Om 10.00u begint onze excursie. Het is telkens weer spannend, wat we op zo’n nieuwe bestemming kunnen verwachten.