Rome. 18 april
18 april 2013 - Civitavecchia, Italië
Vanmorgen in de havenstad civitavecchia aangekomen. Mooi weer. Leuk stadje. Vrij internet in een cafeetje. Vanmiddag rond 13.00u gaan we met de bus naar Rome. Ongeveer anderhalf uur rijden. we doen een rondrit. Vanavond rond 19.00u gaan we op weg naar Lissabon, waar we 21 april aankomen. Hopelijk dan weer wat berichtjes en foto's. We zijn in ieder geval bij met alles. Groetjes JulKo


Groetjes Wilma en Peter