Rome. 18 april

18 april 2013 - Civitavecchia, Italië

Vanmorgen in de havenstad   civitavecchia  aangekomen. Mooi weer. Leuk stadje. Vrij internet in een cafeetje.  Vanmiddag rond 13.00u gaan we met de bus naar Rome. Ongeveer  anderhalf uur rijden. we doen een rondrit. Vanavond rond 19.00u gaan we op weg naar Lissabon, waar we 21 april aankomen. Hopelijk dan weer wat berichtjes en foto's. We zijn in ieder geval bij met alles.  Groetjes  JulKo

Foto’s

2 Reacties

  1. Monique:
    18 april 2013
    Als Koos zijn witte jurk weer aantrekt, moet hij daar wel zijn rode schoenen onder aan.
  2. Wilma en Peter Gringhuis:
    23 april 2013
    Nou mensen, dan zit het er bijna weer op. Wat is dat snel gegaan zeg! Ik hoop voor jullie dat de temperaturen hier snel op zullen lopen want het is nog niet om naar huis te schrijven. Jullie hebben wel een fantastische reis gemaakt en ons super vermaakt met jullie verhaaltjes en foto's. Veel plezier nog en tot ziens maar weer.
    Groetjes Wilma en Peter